Suppefestivalen 2014

Den aller første Suppefestivalen gikk av stabelen på Tonstad lørdag 21.juni, og det var mange fornøyde Sirdalsfjes å se i Tonstad sentrum denne dagen. (Også en del utenbygdsfjes -blide, de også!)

Et strålende junivær ble levert som en belønning for jobben til arrangøren Supperådet, med Gudrun Kristine Ovedal i spissen. Dagen bød på et allsidig program, i tillegg til selvsagt supper i alle varianter. Programmet så ut til å falle i god jord, og suppene “falt” i gode mager!

Sirdal Næringsforening bidro som arrangør og var representert i “Supperådet”. Foreningen hadde også en stand, der besøkende, foruten kaffe og twist, kunne få med seg den ferske leverandøroversikten for Sirdal. Vervekuponger for foreningen var selvsagt også lagt frem, og leder i SNF, Jøren-Ola Ousdal er godt fornøyd med responsen, og selvfølgelig også med at medlemsantallet vil øke noe.

Sirdal Næringsforening gratulerer med et vel gjennomført arrangement!

Det var som nevnt den første suppefestivalen i Sirdal, men det er ingen grunner til at det skal bli den siste!